Τα γνωστικά μας αντικείμενα
ΞΕΜΠΕΡΔΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΟΥΒΑΡΙ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΜΑΣ
- Καλλιεργώ την ικανότητα να ταυτίζομαι και να αισθάνομαι τις ανησυχίες του άλλου
- Αντιλαμβάνομαι την ενσυναίσθηση και μπαίνω στη θέση του άλλου
- Χαρά, αγάπη, θαυμασμός, έκπληξη… αλλά και λύπη, φόβος, θυμός, ζήλεια/ ευχάριστα και δυσάρεστα συναισθήματα που
όλοι βιώνουμε
- Πως μπορούμε να τα ξεχωρίσουμε … και να τα καταλάβουμε
- Αντιλαμβάνομαι τη διαφορετικότητα, σε όλα τα επίπεδα
- Η κούκλα ως διαδραστικό αντικείμενο σε παιχνίδι ρόλων
- Η επιβράβευση και ο έπαινος στη διαχείριση των συναισθημάτων μας
ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ …ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ
- Τα παιδιά μαθαίνουν να εκφράζονται μέσα από τη γλώσσα χρησιμοποιώντας απλές και σύνθετες προτάσεις
- Η γλώσσα ως μέσο επικοινωνίας
- Μέσα από την παιδική λογοτεχνία καλλιεργώ και αναπτύσσω διεργασίες γραφής κι ανάγνωσης
- Μαθαίνω να αφηγούμαι ιστορίες με ιστορική αλληλουχία, αναπτύσσω το λεξιλόγιό μου
- Τα πρώτα σημάδια γραφής – ψευδογραφή, αντιγραφή, παραγωγική γραφη
- Αναγνωρίζω τα γράμματα, τις συλλαβές και τα φωνήματα
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ … ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ
- Αναγνωρίζω οπτικά και ποσοτικά τους αριθμούς
- Κατανοώ τα βασικά σχήματα
- Κάνω ταξινομήσεις, ομαδοποιήσεις, διατάξεις, αντιστοιχήσεις
- Κατανοώ τα μεγέθη και κάνω συγκρίσεις
- Κάνω απλές μαθηματικές πράξεις
- Επιλύω μικρά προβλήματα
- Δουλεύω την έννοια της συμμετρίας
ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ
- Εξοικείωση των παιδιών με τον επιστημονικό τρόπο σκέψης
- Πηγή γνώσης το πείραμα και η παρατήρηση του φυσικού κόσμου
- Ενθαρρύνουμε τα παιδιά στην εξερεύνηση των ιδιοτήτων και εξαγωγή προβλέψεων
- Ανακαλύπτουμε τη σχέση αιτίας – αποτελέσματος
- Γνωρίζουμε τα διάφορα φυσικά φαινόμενα και τις επιπτώσεις τους
ΜΙΑ ΒΑΛΙΤΣΑ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ … ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ (ΑΓΓΛΙΚΑ – ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ)
- Τα παιδιά έρχονται σε επαφή με άλλους πολιτισμούς
- Γνωρίζουν την κουλτούρα και τα έθιμά τους
- Γνωρίζουν τη γλώσσα μέσα από το παιχνίδι, το θέατρο, τη μουσική και την παιδική λογοτεχνία
- Τα εικαστικά παίζουν πρωταρχικό λόγο καθώς και το αυτοσχέδιο επιτραπέζιο εκπαιδευτικό παιχνίδι προσαρμοσμένο
στις ηλικιακές ανάγκες
- Flash cards, posters και οπτικοακουστικά παραμύθια είναι κάποια από τα μέσα επαφής κι εκμάθησης της γλώσσας σε
παιδιά προσχολικής ηλικίας, μέσα από τη βιωματική μάθηση
Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΑΛΗΝΕΥΕΙ
- Μουσικοκινητικά παιχνίδια, δραματοποιήσεις μουσικών παραμυθιών και τραγούδια
- Ο ήχος και η γνωριμία με τα κρουστά
- Η ζωή και το έργο των σύγχρονων και κλασσικών συνθετών
- Γνωριμία με τα διάφορα ήδη της μουσικής
- Δημιουργία ορχήστρας είναι μερικά από τα αντικείμενα που έρχονται σε επαφή τα παιδιά με στόχο να ενισχύσουμε και
να καλλιεργήσουμε την έκφραση ιδεών και τις ακουστικές και φωνητικές δεξιότητες
- Τα παιδιά μέσα από τη μουσική χαίρονται και γαληνεύουν
ΝΟΥΣ ΥΓΙΗΣ … ΕΝ ΣΩΜΑΤΙ ΥΓΙΕΙ
- Τα νήπια εκτονώνονται καθημερινά μέσα από διάφορα προγράμματα κυκλικής γύμνασης
- Έρχονται σε επαφή με τα διάφορα αθλήματα και μαθαίνουν τα βασικά σημεία αυτών
- Διοργανώνονται στο σχολείο μας ημέρες αθλητισμού με σκοπό να έρθουν σε επαφή με καταξιωμένους αθλητές που θα
τους μυήσουν στο χώρο του αθλητισμού
- Αναπτύσσουμε στα παιδιά αθλητικό και αγωνιστικό πνεύμα με στόχο τη σωματική και ψυχική υγεία
- Τα παιδιά έρχονται σε επαφή με το mini tennis, το Tae kwon do, το Χορό και τα είδη του, το μπάσκετ, το
ποδόσφαιρο