Τα γνωστικά μας αντικείμενα

ΞΕΜΠΕΡΔΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΟΥΒΑΡΙ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΜΑΣ

  • Καλλιεργώ την ικανότητα να ταυτίζομαι και να αισθάνομαι τις ανησυχίες του άλλου
  • Αντιλαμβάνομαι την ενσυναίσθηση και μπαίνω στη θέση του άλλου
  • Χαρά, αγάπη, θαυμασμός, έκπληξη… αλλά και λύπη, φόβος, θυμός, ζήλεια/ ευχάριστα και δυσάρεστα συναισθήματα που όλοι βιώνουμε
  • Πως μπορούμε να τα ξεχωρίσουμε … και να τα καταλάβουμε
  • Αντιλαμβάνομαι τη διαφορετικότητα, σε όλα τα επίπεδα
  • Η κούκλα ως διαδραστικό αντικείμενο σε παιχνίδι ρόλων
  • Η επιβράβευση και ο έπαινος στη διαχείριση των συναισθημάτων μας

ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ …ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ

  • Τα παιδιά μαθαίνουν να εκφράζονται μέσα από τη γλώσσα χρησιμοποιώντας απλές και σύνθετες προτάσεις
  • Η γλώσσα ως μέσο επικοινωνίας
  • Μέσα από την παιδική λογοτεχνία καλλιεργώ και αναπτύσσω διεργασίες γραφής κι ανάγνωσης
  • Μαθαίνω να αφηγούμαι ιστορίες με ιστορική αλληλουχία, αναπτύσσω το λεξιλόγιό μου
  • Τα πρώτα σημάδια γραφής – ψευδογραφή, αντιγραφή, παραγωγική γραφη
  • Αναγνωρίζω τα γράμματα, τις συλλαβές και τα φωνήματα

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ … ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ

  • Αναγνωρίζω οπτικά και ποσοτικά τους αριθμούς
  • Κατανοώ τα βασικά σχήματα
  • Κάνω ταξινομήσεις, ομαδοποιήσεις, διατάξεις, αντιστοιχήσεις
  • Κατανοώ τα μεγέθη και κάνω συγκρίσεις
  • Κάνω απλές μαθηματικές πράξεις
  • Επιλύω μικρά προβλήματα
  • Δουλεύω την έννοια της συμμετρίας

ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ

  • Εξοικείωση των παιδιών με τον επιστημονικό τρόπο σκέψης
  • Πηγή γνώσης το πείραμα και η παρατήρηση του φυσικού κόσμου
  • Ενθαρρύνουμε τα παιδιά στην εξερεύνηση των ιδιοτήτων και εξαγωγή προβλέψεων
  • Ανακαλύπτουμε τη σχέση αιτίας – αποτελέσματος
  • Γνωρίζουμε τα διάφορα φυσικά φαινόμενα και τις επιπτώσεις τους

ΜΙΑ ΒΑΛΙΤΣΑ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ … ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ (ΑΓΓΛΙΚΑ – ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ)

  • Τα παιδιά έρχονται σε επαφή με άλλους πολιτισμούς
  • Γνωρίζουν την κουλτούρα και τα έθιμά τους
  • Γνωρίζουν τη γλώσσα μέσα από το παιχνίδι, το θέατρο, τη μουσική και την παιδική λογοτεχνία
  • Τα εικαστικά παίζουν πρωταρχικό λόγο καθώς και το αυτοσχέδιο επιτραπέζιο εκπαιδευτικό παιχνίδι προσαρμοσμένο στις ηλικιακές ανάγκες
  • Flash cards, posters και οπτικοακουστικά παραμύθια είναι κάποια από τα μέσα επαφής κι εκμάθησης της γλώσσας σε παιδιά προσχολικής ηλικίας, μέσα από τη βιωματική μάθηση

Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΑΛΗΝΕΥΕΙ

  • Μουσικοκινητικά παιχνίδια, δραματοποιήσεις μουσικών παραμυθιών και τραγούδια
  • Ο ήχος και η γνωριμία με τα κρουστά
  • Η ζωή και το έργο των σύγχρονων και κλασσικών συνθετών
  • Γνωριμία με τα διάφορα ήδη της μουσικής
  • Δημιουργία ορχήστρας είναι μερικά από τα αντικείμενα που έρχονται σε επαφή τα παιδιά με στόχο να ενισχύσουμε και να καλλιεργήσουμε την έκφραση ιδεών και τις ακουστικές και φωνητικές δεξιότητες
  • Τα παιδιά μέσα από τη μουσική χαίρονται και γαληνεύουν

ΝΟΥΣ ΥΓΙΗΣ … ΕΝ ΣΩΜΑΤΙ ΥΓΙΕΙ

  • Τα νήπια εκτονώνονται καθημερινά μέσα από διάφορα προγράμματα κυκλικής γύμνασης
  • Έρχονται σε επαφή με τα διάφορα αθλήματα και μαθαίνουν τα βασικά σημεία αυτών
  • Διοργανώνονται στο σχολείο μας ημέρες αθλητισμού με σκοπό να έρθουν σε επαφή με καταξιωμένους αθλητές που θα τους μυήσουν στο χώρο του αθλητισμού
  • Αναπτύσσουμε στα παιδιά αθλητικό και αγωνιστικό πνεύμα με στόχο τη σωματική και ψυχική υγεία
  • Τα παιδιά έρχονται σε επαφή με το mini tennis, το Tae kwon do, το Χορό και τα είδη του, το μπάσκετ, το ποδόσφαιρο